34 Comments

  • Minecraft Parodileri 3 months ago

    Bugün Zengin vs Fakir’de geliyor sakın kaçırmayın efsane bi bölüm <3

  • PATLAK GAMİNG 3 months ago

    hırsızlık yapmasınlar

  • Mustafa nur Ilgezdi 3 months ago

    Abi ne çobuk bulsu

  • Hacer Bal 3 months ago

    Hepinize iyi yıllar

  • DelRaPiO Egemen 3 months ago

    Hayda Kapı Zilini Çalmayın Bari

  • Elif Gnlts 3 months ago

    Noel Baba:Ben hristiyanım yılbaşını kutluyorum.Sana ne oluyor ey müslüman.Sen neyi kutluyorsun?
    Türk:Eeee…
    Saane ulan istediğimi kutlarım.Saamı sorcam
    Noel Baba:Lan amk bu benim bayramım sen niye kutluyorsun.
    Türk:Lağn amk Saamı sorcam.
    Türk noel babaya dalar.
    Noel baba ölür ve türkler çok üzülür.
    Türk:La amk ne üzülüyonuz
    Türkler aralarında konuşurlar ve noel babanın öldüğüne çok sevinirler.
    Bunlar gerçek değil ben kendim uydurdum.
    Sizce türkler aralarında ne konuştular?Yorumlara yazın.
    Beğendiyseniz like atın.

  • Ferdi Ogan 3 months ago

    Cok sacma neden koco seyirde 1 polis war

  • Azami Oyuncu 3 months ago

    aynen abicim hırsızlık suç ve kötüdür

  • Marax YT 3 months ago

    helal olsun size

  • Ehsan Pro türk Nazari 3 months ago

    DÜNYA FANİ HAYAT ANİ BİR KALP NE OLUR YANİ

  • Anıl Cucu 3 months ago

    abi hep çekin çok güzellllll

  • Anıl Cucu 3 months ago

    hiç kimse sizizn gibi yapamqz

  • Canlı Yayın ADAM CL 3 months ago

    Ereni polis kaçırır, eren ağlar
    Polise kafa tutar
    Herkez rahatlar
    Hırsız kaçar
    Eren ve Hırsız korkar
    Hırsız kaçar
    Eren ağlar
    Diamond’larla hırsız kaçar
    STEVE’li eller diamond tutar
    Maskeyi takanlar orda kaçar
    Bütün mahalle rahatlar
    Adamlar anlar
    Eren buluştuğu yerde ölür
    Mezarda çok kötü övünür
    Hırsız ordan kaçar
    Polis orda yakalar

    Çok zorlandım yazarken abi lütfen kalp at ve sabitle

  • NGU - MUSTAFA 3 months ago

    Hzyasuoyu sevenler +1

  • Serkan Kereci 3 months ago

    Abi bu sesleri senmi çıkarıyon?????????

  • Kabaca GT 3 months ago

    Çabuk gelsin diyenler +1

  • ASLI CÖMERT 3 months ago

    Başlıktan bı şey anlamadım

  • NDNG Mert NDNG 3 months ago

    Cok guzel

  • takım elbiseli oyuncu 3 months ago

    Herkeze yeni yılı kutlu olsun hoşgeldin 2018 baybay 2017

  • takım elbiseli oyuncu 3 months ago

    Brawo

  • Necmettin Yenice 3 months ago

    Abi sanirim muslumansin

  • Necmettin Yenice 3 months ago

    Abi zengin fakik hirsiz vs polis yaparmisin

  • Necmettin Yenice 3 months ago

    Abi gecen gun video gelmedi

  • Necmettin Yenice 3 months ago

    Nedn

  • ThE BrO 3 months ago

    Abi kalp

  • TürkPro Kartal 3 months ago

    Good

  • Cetin develi 3 months ago

    Abi helal olsun cok ugrasiyosunuz

  • Cetin develi 3 months ago

    zngim vs fakir 100 bolumu gecti helal olsun

  • tunar verdiyev 3 months ago

    Hrsis kim

  • Ethem Jankat AY 3 months ago

    güzel seri ama artık lütfen adamların sandıklarında elmasdan başka bişey olsun bea herkes elmas yiyor aq. herkes zenginmiş lan eqeqeqqeq

  • Kafa Saka 3 months ago

    Polis değişmiş silahınada mercek takmış

  • Oyuncu / McBerkay 3 months ago

    O Çılgın Çılgın Çocuk 😀 Kalp

  • bendy and the ink machine 3 months ago

    200 bölümü çek aboneden çıkarım

  • efe ece 3 months ago

    1

Comments are closed.