► Dzięki za łapki w górę! 😀

● FEJSBUK:

28 Comments

  • Demon YT 2 weeks ago

    no

  • Adrian Piotrowski 2 weeks ago

    elo pozdrowień mnie

  • tsunami stauwars Sowiźrał 2 weeks ago

    xD

  • DJ Kamillo 2 weeks ago

    Zapraszm do mnie na kanał

  • Wiktoria Stepien 2 weeks ago

    Ktoś pamięta kordy?

  • Aaron minecraft TY 2 weeks ago

    Ja ferje

  • marta wolniak 2 weeks ago

    Ja jestem chory mam zapalenie gardła

  • Zojjka 2 weeks ago

    Zaczynaj Ljay ✌️ Bicek 💪

  • Zojjka 2 weeks ago

    Co jesz? 😄

  • Biało-czerwone SOKOŁY 2 weeks ago

    Elo mordy szuka domu nie masz jeszcze konta zarejestruj się na świetlicy wiejskiej

  • Mantis 2 weeks ago

    Fajny live-odcinek. Nagrał byś kontynuacje Minecraft Retro.

  • Śmieszne Dobre Shoty 2 weeks ago

    jaki jest seed jego mapki?

  • Batman M 2 weeks ago

    Paczatek: #Ljay wpierdziela zelka XDDDDDDDDD

  • kaka skinderowicz 2 weeks ago

    Dupowe kółka

  • kaka skinderowicz 2 weeks ago

    Djaxsowe nie kółka

  • kaka skinderowicz 2 weeks ago

    Nie wiem co napisać kółka

  • Mateusz Dzikun 2 weeks ago

    Zapraszam was na serwer minecraft, survival+frakcje 1.7.2(za nie długo te frakcje). Codziennie będą eventy, co jakiś czas nowości! Serwer jest ONLINE. Czekamy na was! Sloty:25 (możliwość podniesienia do nawet 60)
    IP: pbp.csrv.pl

  • Fabian Gryglak 2 weeks ago

    The Best YouTuber in the World.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Tomasz mistrz 2 weeks ago

    Ja mam ferie dasz serduszko proszę dałem łapkę i 2 suby

  • Addasd Jfjdjdjsjd 2 weeks ago

    Dostałem 6

  • Addasd Jfjdjdjsjd 2 weeks ago

    Zrobiłem ferie

  • Addasd Jfjdjdjsjd 2 weeks ago

    Siema

  • Addasd Jfjdjdjsjd 2 weeks ago

    Ceść

  • Addasd Jfjdjdjsjd 2 weeks ago

    gg dobże grasz jestem Maciek

  • Ziutek Kogutek 2 weeks ago

    Jest 5tyś

  • Franek Agro 2 weeks ago

    jestesicie razem z akiri

  • Mikołaj Jaroch 2 weeks ago

    1

  • Jakub Wierzchowski 2 weeks ago

    L jay sopko mieć 2 imie ja mam obecnie bez bierzmowania 3 😀

Comments are closed.