35 Comments

  • PopularMMOs 8 months ago

    Good news guys!! You will only have to deal with the echo for 2 more days till we are recording at home again lol. We just wanted to be sure you had some videos to watch 🙂

  • Rainsplash 8 months ago

    Pat i command u to do block hunt on mineplex tomorrow.. Lol

  • That_horse_ Girl 8 months ago

    Hey guys!!! Can you sub to me I will give you a shout out and sub back to the first 15 Subscribers

  • Katy Imhof 8 months ago

    Hi pat and jen keep it can u you subscride to me. sarah imhof is my channel.

    .p.s jen makes it fun. Like if agree sorry pat u r also cool. awsome.

  • Kenna Rhea 8 months ago

    Did anyone hear Jen say do not play this game with a full ballder at 18:28?

  • Did anyone notice greatchinweiners at 13:07

  • So many hackers!!!!!!!!!!!

  • In Derpy We Trust 8 months ago

    Pat ur the best, been with u Since 1k

  • emojimkm love 8 months ago

    Hello😊

  • Robot Fans 8 months ago

    PAT CAN U MAKE MORE CHALLENGE GAMES MORE PLZ THEY ARE COOL, AWESOME AND FUN TO WATCH

  • Alma Figueroa 8 months ago

    Mr. Jo okay I’ll do it

  • Springlove Hoff 8 months ago

    How rude don’t like that girl

  • furious dirt block Hatch 8 months ago

    Every time I hear the intro I dab

  • Asha Rich 8 months ago

    looks so fun !!!!!!! i <3 u guys !!!!!

  • Asha Rich 8 months ago

    more tnt tag !!!!! jen would of won, its totally not fair !!!

  • Bella S 8 months ago

    Quote of the year, “Do not play this game in a full blatter“ -Jen 2017 😂

  • Jenn Kirkland 8 months ago

    Jen:oh no you have the TNT! Pat:here, bye(jumps off )(runs away)me:haha!ha!hahaha!ha!haha!

  • Sara Boatright 8 months ago

    PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PPPLLLEEEAAASSSEEE Have another animation competition! I want to see them! (and maybe submit one). -Love You guys

  • Jomar Manalo 8 months ago

    Yooo pls play hot potato is a game that you have a potato and the guy that have the potato have to pas the potato to the ather person and when he hold it so much tge ather person explode live a like if you whant to play hot potato trust me 😉

  • Shadow gaming Alpos 8 months ago

    SUSCRIBE TO PAT AND JEN

  • Stephen Randall 8 months ago

    Why are they in a hotel room?

  • WickedMaverick3 Ponce 8 months ago

    Popularmmos try playing Money Wars

  • Candida Akita 8 months ago

    Dick heads

  • K Skbna 8 months ago

    I can’t believe jen became afk and lost #jenwasrigged XD

  • Xander 8 months ago

    Pat your outro was just a LITTLE bit weird….. just noticed that’s all

  • ike rivera 8 months ago

    (in round 2) r.i.p pat and jens fan died of explosion you will be miss

  • Long Nguyen Pham 8 months ago

    Do more of this

  • Edith Gerona 8 months ago

    36912161821242730 mawr😸🐱🦄

  • Jerome Gicoso 8 months ago

    play bed wars

  • enchantedsupergirl4 roblox,games and more 8 months ago

    7:27
    Achievement earned

  • Michael Ramos 8 months ago

    Omg

  • Elita Taufik 8 months ago

    I hit da bell beside on sub button

  • Cube Genius 8 months ago

    Please Murder Mystery please

  • Richard Hawkins 8 months ago

    I love tnt tag i look up to super- girlygamer my name is supergirrlly though and people make fun of it but i stay strong i seen you in my game before and thought i could say hi but i got so shy…love you guys <3

  • Affan Affan Khan 8 months ago

    You are best

Comments are closed.