35 Comments

  • Bae Reh 7 months ago

    Burt or butt lol

  • tinyrocket 7 months ago

    Too stupid edward

  • o.j-animation 7 months ago

    You’re in a pine forests you won’t find dry sticks

  • CoolDog 10462 7 months ago

    I hope it’s their parents and not an animal

  • Lolking 21ho 7 months ago

    A cliffhanger again

  • Mark Stair 7 months ago

    Make vids longer!😢

  • NOVA 6 7 months ago

    Oooooooh SHIT!!!!!!!!!

  • Splat Matt 7 months ago

    Amanda: we could share it
    Me & Edward: NANI!!??

  • Kendly Vanleuven 7 months ago

    Can you have the mic louder

  • puppy boy 7 months ago

    Is that GOLDY mc

  • Rebecca LuGrain 7 months ago

    Add more to playlist please

  • Willie Broughton 7 months ago

    It seems Edward is too overwhelmed by all these mixed emotions he doesn’t realize how stupid the whole running away thing is.

  • Vegeta 7 months ago

    76th comment

  • Connor Green 7 months ago

    Omg Edward also went to camp nugget lol

  • Kirly ! 7 months ago

    What is this motionblur xd

  • ICMGold 7 months ago

    OMG HES BRINGING CAMP NUGGET BACK! Right..?

    But srsly Amanda
    Amanda: we can keep each other warm…
    *wink wink*

  • Xais98 98 7 months ago

    You can’t be a Boy Scout in 4th grade only 6th

  • Mr Minecraft Gamerx 7 months ago

    Crazy Edward

  • physx of gaming 7 months ago

    Every time I have been in the woods and heard something like that I never showed I was scared it best to have your weapon ready and a burning stick most animals are scared of flames

  • Thug life 123 7 months ago

    Time to smash

  • Ella_Caticorn_PvP 7 months ago

    It kinda sounds like Amanda’s slapping Eddie when she wakes him up xd

  • Just_Xetro 7 months ago

    Amanda:we will keep each other warm too night 😉 . Eddie’s mind: she wants da d

  • gray assassin 7 months ago

    bish waht

  • Sandra Romanova 7 months ago

    someone is watching you,
    come on go home

  • Kristin Wiebold 7 months ago

    I want to say it is Maggie and Burt and they are going to come out and yell at the kids. Like they should. Edward got his dad’s stupidity.

  • Bayden Fitzsimons 7 months ago

    Roses are red
    Violets are blue
    I see a few dislikes
    They better not be yo
    🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫
    🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪

  • EKAYZ 62 7 months ago

    Even though I love Amanda! I just realised how bad she is… 😄

    CAMP NUGGET

  • EKAYZ 62 7 months ago

    Wait why is everyone just realising that Goldy plays Amanda?

    I knew that since the start!

  • JackieTheIdiot 7 months ago

    Camp Nugget.. THE REFERENCES ARE REAL

  • Kristina Thompson 7 months ago

    Maby edies great great garnd pa is burt from camp nugget

  • dariso06 7 months ago

    Camp nugget does anyone rember that series!

  • ZTE Gaming 7 months ago

    Amanda is gold their voices are the same

  • Jeff Daboi 7 months ago

    I hope u die out there edward

  • Nyan Kitkat 7 months ago

    “I don’t wanna throw away my education” words uttered by no one ever

  • A-A-Ron G123 7 months ago

    When Amanda said to share the sleeping bag Edward p**ed out or shall I say chickened out

Comments are closed.