33 Comments

  • Vanessa Rigsby 4 months ago

    I love this series Gizzy I love this channel

  • María Emily Stimson Márquez 4 months ago

    Your a beach
    -Darko 2017

  • Mr_Pooties 4 months ago

    Gizzy:Beach beach
    Darko:You’re a beach

  • Nona Baldwin 4 months ago

    The name of the intro song

  • ItZ girly 4 months ago

    Why leave it at that

  • Flower DoesRandomThings 4 months ago

    Gizzy: beach beach
    Darco: you are beach
    Gizzy:no thats not what i meant
    Me:OMG DARCO LOL😂😂😂😂😂😂*Dieing of laughter*GOOD ONE DARCO😂😂😂😂

  • Roblox Boy 4 months ago

    love it

  • CDGemmaSparklez 4 months ago

    Wait a sec. paused at 12:49. did Darco just call gizzy a swear word!!!!!!! LOL

  • SquidKid Gaming 4 months ago

    I’m here at 17 k views 😲

  • SquidKid Gaming 4 months ago

    Also longer episodes please

  • That Different Youtuber 4 months ago

    Demi’s Dad should of said : And when I see him… I’m gonna spin his jaw

  • Kevin Palacios 4 months ago

    You suck

  • O Crippen 4 months ago

    Whats the intro song

  • The crazy Cat 4 months ago

    This story just got kinda weird when he said he will kill his own son cause he killed his wife

  • DJ plosion 4 months ago

    Gizzy:Beach BEACH
    Darko:your a Beach
    Me:😐

  • Hannah Kirby 4 months ago

    I really want to see gizzy to find out who his mom is and see belle again

  • pIuvieux rain 4 months ago

    What’s Belle gonna do????

  • Seeker Ruby 4 months ago

    D

  • Lilliana Mejia 4 months ago

    “You’re a beach.” Darko 2k17 😂🌊

  • AlexPlayz Mc&More 4 months ago

    Right… And, pray tell, who showed Evan how to purge, again? Oh right! It. Was. YOU! So technically, it was YOUR fault that Abigail died.

  • Clash With Sai -Clash Royale and more 4 months ago

    Well it appears gizzy caught the L and threw it right back at me 😐

  • CatieThe Wolf 4 months ago

    O my gosh I do my own predections what I think is gonna happen I predicted exsacly no kiddden ether 😱

  • Keunte Stevenson 4 months ago

    Chill gizzy
    Okay I’ll see y’all when y’all come up here later today or tomorrow morning the caf open at this time to hangout

  • Toby Klang 4 months ago

    RIP WHITE HOUSE

  • Random Adventurer 4 months ago

    All Darco wants for purge is Rachael!!

  • Donna Martin 4 months ago

    Make Jordan and bell and Rachael come back one Jordan is your friend two bell is actually alive three Rachael is literally gone missing and darko is still looking for her

  • FrostyBear Gaming 4 months ago

    Is it just me or do Jordan and Cor3 sound so damn similiar

  • Willam Langley 4 months ago

    DO MORE PLSS!!

  • Jahaziel Ibarra 4 months ago

    Finish Yandere after this season is done plz

  • Plushie Adventure’s 35 4 months ago

    I love this I even watch it on amazon prime I watch school

  • Wierd Gamer 4 months ago

    Ohly smokes I am so happy gizzy did not die and that Baylee is steal good

  • justin schmidt 4 months ago

    Bailey saved gizzy called it

  • Amercian Gaming 3 months ago

    gbgkobok

Comments are closed.